Palvelu
Sairaanhoitaja- ja lääkäritasoisten etäpalveluiden rinnalla tarjoamme myös monikanavaisen digitaalisen palvelualustan. Yhdessä moniammatillinen palvelutuotantomme ja digitaalinen palvelualustamme muodostavat kokonaisvaltaisen etäpalveluratkaisun eli Digiklinikan avaimet käteen -periaatteella. Huolehdimme puolestasi palvelualustan käyttöönotosta, ylläpidosta ja asiakastuesta.
Toiminnallisuuksiltaan ja ulkoasultaan alusta on helposti räätälöitävissä asiakas- ja palvelukohtaisesti esimerkiksi perusterveydenhuoltoon, erikoissairaanhoitoon ja sosiaalipalveluihin. Luonan digitaalinen palvelualusta tukee erinomaisesti moniammatillisten tiimien asiakaspalvelua. Palvelu toimii asiakasrajapinnassa ilman erillisiä asiakas- tai potilastietojärjestelmäintegraatioita. Järjestelmä on kuitenkin tarvittaessa integroitavissa myös tilaajan järjestelmiin.
Alusta on skaalautuva ja se voidaan rakentaa kustannustehokkaasti erilaisista moduuleista. Asiakkaiden asioita voidaan hoitaa videon välityksellä, chatin tai chatbotin kautta. Ratkaisumme tukee myös asynkronista sähköistä asiointia, kuten erilaisia lomakeratkaisuja. Palvelutapahtumat voidaan siirtää saumattomasti eri ammattilaisten välillä ja ratkaisu mahdollistaa myös tietoturvallisen ammattilaisten välisen konsultaation. Myös hoidon tarpeen arvioinnin sertifioitu ja älykäs (CE) automaatioratkaisu on kytkettävissä palveluun.
Digipalveluilla parannetaan hoidon saatavuutta, laatua ja kustannustehokkuutta. Luona oli ensimmäisiä sote-alan toimijoita, joka tuotti hoidon tarpeen arviointia täysin etänä. Etäpalveluissa voidaan hyödyntää useita eri kanavia ja palvelu voidaan tuottaa tehokkaammin ja ketterämmin sekä huomioida asiakastarpeet. Monipuoliset digipalvelut tukevat kokonaisvaltaista etänä tapahtuvaa hoitoa sekä parantavat asiakaskokemusta. Digialustan keräämän tiedon avulla voimme mitata asiakas- ja ammattilaiskäyttäjien tyytyväisyyttä, palveluiden tuottavuutta ja tehokkuutta. Palvelualustamme on kehitetty suomalaiseen sote-kenttään ja se on laajasti käytössä hyvinvointialueilla. Sen asiakastyytyväisyys ja -pysyvyys ovat olleet huippuluokkaa.
Mitä etuja?
- Läpinäkyvä hinnoittelumalli, joka mahdollistaa luotettavan budjetoinnin – ei taloudellisia yllätyksiä.
- ISO13485-sertifioitu ja tietoturvallinen ratkaisu.
- Hoidon saatavuus paranee, aikaa ja kustannuksia säästyy.
- Ketterä alustariippumaton palvelu, joka on räätälöitävissä asiakas- ja palvelutarpeisiin.
- Palvelu toimii asiakasrajapinnassa ilman erillisiä asiakas- tai potilastietojärjestelmäintegraatioita.
- Monikanavainen palvelu, johon saa yhteyden nopeasti.
- Soten ammattilaiset ja alan asiantuntijat mukaan helposti.
- Digialusta mahdollistaa mm. asiakas- ja ammattilaisten tyytyväisyyden mittaamisen ja monipuolisen raportoinnin.
- Nopea käyttöönotto.
Lisätietoja
Sami Lehikoinen, asiakkuusjohtaja, 040 821 0665, sami.lehikoinen@luona.fi