Pahoittelimme kaksi viikkoa sitten vastaanottorahan saamiseen liittyviä viiveitä Lue uutinen tästä.
Vastaanottorahaan saamiseen liittyvät ruuhkat on nyt purettu ja päästy normaaleihin määräaikoihin.
”Käteismaksut ruuhkautuivat viime viikon alussa ja osa asiakkaistamme joutui valitettavasti jonottamaan maksuja Nihtisillassa. Ratkoimme maksamiseen liittyviä haasteita viikon aikana eikä viikon lopulla jonoja enää muodostunut. Olemme hyvin pahoillamme vastaanottorahan maksun viiveistä ja ymmärrämme sen tuomat vaikutukset niin asiakkaillemme, kuin heitä auttaville yksityismajoittajille. Vastaanottokeskusten asiakasmäärät ovat nousseet merkittävästi Ukrainan sodan alkamisen jälkeen. Olemme rekrytoineet jo yli 150 uutta työntekijää vastaanottokeskuksiin ja rekrytoinnit jatkuvat edelleen. Uusien työntekijöiden perehtyminen työtehtäviin on nyt hyvässä vauhdissa. Suurimmat nopeaan asiakasmäärän kasvuun liittyvät haasteet on nyt saatu ratkaistua ja kehitämme jatkuvasti palveluidemme sujuvuutta yhdessä henkilöstömme kanssa”, kertoo vastaanottokeskusjohtaja Mari Saari.