Sinun Luona -palvelu

Meidän luona ollaan sinua varten, kun terveys huolestuttaa. 

Lyhyesti

Sinun Luona -palvelu on yksityisasiakkaiden palvelukanava. 

Hoitajan Luona -palvelussa kokeneet sairaanhoitajat vastaavat terveyteen ja hyvinvointiin liittyvissä kysymyksissä. Sairaanhoitajan tavoittaa chatin kautta vaivattomasti ja nopeasti vuoden jokaisena päivänä.

Palvelun hinta on 15 euroa/yhteydenotto. Palvelu on maksuton ensimmäisen kuukauden ajan 23.4-23.5.24.

Ketä palvelemme

Sinun Luona -palvelu palvelee kaikkia Suomessa asuvia henkilöitä. Palveluun kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen ja suomalainen pankkitunnus tai mobiilivarmenne on edellytys palvelun käytölle. Myös asioiminen toisen henkilön puolesta onnistuu, mikäli Suomi.fi-valtuutus on kunnossa. 

Palvelumme

Hoitajan Luona chatin kautta saa nopeasti yhteyden sairaanhoitajaan. Palvelussa saa ohjausta ja neuvontaa moninaisissa terveysasioissa etänä. Palvelussa voidaan hoitaa esimerkiksi vatsavaivoihin-, allergia tai iho oireisiin liittyviä asioita. Kokeneet sairaanhoitajat antavat luotettavia kotihoito-ohjeita tai ohjauksen oikeaan terveydenhuollon palveluun. Hoitajan Luona-palvelussa annetaan myös esimerkiksi rokotusneuvontaa ja neuvontaa terveyspalveluista.

Sinun Luona -palvelu on tietoturvallinen ja avoinna vuoden jokaisena päivänä klo 8-22. Tavoitat kokeneet sairaanhoitajat todella nopeasti.

Palvelut liiketoiminnoittain:

Kuka voi käyttää palvelua?

Hoitajan Luona -palvelu on kaikille Suomessa asuville asiakkaille. Chat vaatii vahvan tunnistautumisen, jota varten sinulla tulee olla käytössä suomalaiset pankkitunnukset tai mobiilivarmenne. Voit asioida myös toisen puolesta, mikäli sinulla on siihen Suomi.fi-valtuutus henkilöltä, jonka asiaa hoidat.

Mitä asioita palvelussa voi hoitaa?

Palvelussa sairaanhoitajamme antavat sekä yleistä ohjausta ja neuvontaa terveysasioissa että henkilökohtaista hoidon tarpeen arviointia ja kotihoito-ohjeita. Voit asioida kanssamme akuuteissa sairausasioissa, rokotuksiin liittyvissä kysymyksissä tai jos haluat kysyä jotain terveyteen liittyen. Hoidamme myös lapsipotilaita.

Kirjaamme kontaktit, joissa joissa annamme henkilökohtaista terveysneuvontaa potilasrekisteriin ja ne ovat nähtävissäsi myös OmaKannassa. Myös muut terveydenhuollon palvelutuottajat pääsevät katsomaan Kannasta hoitajamme kirjauksen.

Mikäli vaivasi on henkeä uhkaavaa, ole aina yhteydessä 112.

Milloin palvelu on saatavilla?

Hoitajan Luona -palvelu palvelee joka päivä klo 8.00–22.00.

Kuinka Hoitajan Luona -palvelua käytetään?

Hyväksy palvelun käyttöehdot ja tunnistaudu palveluun pankki- tai mobiilivarmenteen avulla.

Valitse asiointiroolisi. Asioitko oman vai toisen puolesta.

Täytä pyydetyt tiedot ja maksa palvelu verkkopankissasi.

Täytä esitietokysely ja pääset chat-keskusteluun sairaanhoitajamme kanssa.

Usein kysytyt kysymykset

Voinko varata ajan hoitajalle?
Valitettavasti tällä hetkellä aikaa ei voi varata, mutta saat nopeasti chat-yhteyden hoitajaan ilman ajanvarausta.

Voinko uusia reseptin Hoitajan Luona -palvelussa?
Tällä hetkellä reseptin uusiminen ei ole mahdollista.

Voinko saada yhteyden lääkäriin?
Hoitajan Luona -palvelussa tavoittaa tällä hetkellä vain sairaanhoitajan. Hoitajamme voivat ohjata sinut eteenpäin, mikäli lääkärin vastaanotto on tarpeen.

Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan?
Mikäli kirjautuminen ei onnistu, ota yhteyttä sinunluona@luona.fi-sähköpostiin. Viesteihin vastataan arkisin klo 9–16.

Kysyttävää Sinun Luona -palvelusta? – Autamme mielellämme!

Tavoitat meidät osoitteesta sinunluona@luona.fi. Voit kysyä palvelusta tai antaa palautetta oheisen sähköpostin kautta.