DigiVOK on siellä, missä sinäkin
Digitaalisessa vastaanottokeskuksessa eli DigiVOKissa voit saada ohjausta ja hoitaa terveysasioitasi etänä.
Vastaanottopalvelut helposti saatavillasi
Digitaalinen vastaanottokeskus eli DigiVOK tuo Luonan vastaanottopalvelut suoraan luoksesi, mahdollistaen asioinnin helposti ja joustavasti sijainnistasi riippumatta. Sinua palvelevat sosiaali- ja terveysalan ammattilaisemme sekä tarvittaessa tulkki.

Etäasiointi
Terveysasioiden lisäksi voit saada ohjausta esimerkiksi taloudelliseen tilanteeseen, majoitukseen, turvapaikkaprosessiin sekä opiskeluun ja työhön liittyvissä asioissa etänä, ilman tarvetta matkustaa vastaanottokeskukseen.

Monipuoliset palvelut
Saat yleistä ohjausta ja neuvontaa kaikista vastaanottopalveluiden osa-alueista, kuten vastaanottoraha-asioista, asumiseen liittyvistä kysymyksistä, yleisistä huolenaiheista tai terveysasioista.

Saavutettavuus
Voit käyttää DigiVOKia kaikilla laitteilla, joissa on kamera ja mikrofoni sekä sinulla on hyvä nettiyhteys. Palvelu toimii myös ulkomaisen puhelinliittymän kautta Wi-Fi-yhteydellä.
Kuinka käytän DigiVOK-palvelua?
Avaa DigiVOK-chatbot
Valitse asiointikieli
Valitse kieli, jolla tahdot asioida.
Valitse huolenaiheesi
Valitse huolenaiheesi tai asia, josta tahdot keskustella esim. terveys tai raha-asiat.
Keskustele chatissä
Keskustele chatissä englanniksi tai suomeksi, soita meille tai varaa aika. Ethän kirjaa chat-keskusteluun henkilötietojasi.
Usein kysytyt kysymykset
Saat ajanvarauksen jälkeen kolme sähköpostiviestiä: vahvistuksen ja kaksi muistutusta. Kaikissa viesteissä on linkki videotapaamiseen.
Varmistathan, että olet sallinut äänen ja kameran käytön laitteellasi.

Kuinka voimme auttaa?
Onko sinulla kysyttävää DigiVOKista tai kohtasitko yllättävän ongelman?