
Tutkitusti vaikuttavat palvelut
Hoidamme etänä valmiiksi 47%. Tämä tarkoittaa noin 29 000 potilasta, jotka eivät hakeutuneet päivystykseen. (v. 2024, päivystysapu).

Erinomainen tilaaja-asiakastyytyväisyys
Palvelumme on laadukasta: KA 4.2
Toimimme ratkaisukeskeisesti: KA 4.5
Kansamme on helppo työskennellä: KA 4.5
(asteikko 1-5, v. 2024)

Riippumaton palveluntuottaja
Emme teetä turhia tutkimuksia, jolloin kustannukset pysyvät hallinnassa. Pyrimme hoitamaan asiakkaan kerralla etänä valmiiksi.

Nopea vasteaika ja takaisinsoittopalvelu
80% yhteydenotoista vastaamme heti, keskimäärin 1min 28sek kuluessa.
Takaisinsoiton viive on keskimäärin 42min.
(v.2024, päivystysapu)

Saavutettavat palvelut
Annamme selkeät kotihoito-ohjeet, ja ohjaamme etälääkärille jatkohoitoon tarvittaessa. Tavoitteenamme on, että asiakas välttyy turhalta matkustamiselta päivystykseen ja päivystyksen resurssit saadaan kohdennettua heille, jotka sitä tarvitsevat.

Kokeneet terveydenhuollon ammattilaiset
Ammattilaisillamme on vahva kokemus etähoidosta, keskimäärin 10 vuoden ajalta.
Esihenkilöillämme on erityisosaamista etäjohtamisesta ja sen kehittämisestä.
Palvelumme hyvinvointialueille ja yrityksille

Hoidon tarpeen arviointi ja terveysneuvonta
Tuotamme vaikuttavia hoidon tarpeen arvioinnin, neuvonnan palveluita puhelimitse ja digitaalisissa kanavissa 24/7.
Kustannustehokkaat ratkaisut sovimme yhdessä tilaaja-asiakkaan kanssa, ja seuraamme vaikuttavuutta sovituin mittarein. Palvelumme yksilöidään tarpeisiin, ja kirjaukset tehdä suoraan haluttuihin järjestelmiin.. Keräämme anonyymiä dataa laadun ja raportoinnin kehittämiseen.

Etälääkäri
Etälääkäripalvelumme yhdistyvät tarvittaessa sujuvasti hoidon tarpeen arvioinnin ja neuvonnan palveluihin, ja muodostavat tehokkaan ja vaikuttavan toimintamallin. Tavoitteenamme on, että asiakas saa nopeasti tarvitsemansa jatkohoidon. Etänä voidaan tuottaa suuri osa lääkärikäynneistä, jolloin käynnit eivät tarpeettomasti kuormita julkista terveydenhuoltoa tai päivystystä.
Etälääkäripalvelumme mukautuvat tilaajaorganisaation tarpeisiin ja tukevat olemassa olevia toimintamalleja. Vaikuttavuutta seurataan systemaattisesti sovittujen mittareiden avulla, ja kaikki kirjaukset tehdään tilaajan järjestelmiin.

Digiklinikka
Yhdessä moniammatillinen palvelumme ja digitaalinen palvelualustamme muodostavat kokonaisvaltaisen etäpalveluratkaisun eli Digiklinikan.
Toiminnallisuuksiltaan ja ulkoasultaan alustamme on helposti räätälöitävissä asiakas-ja palvelukohtaisesti esimerkiksi perusterveydenhuoltoon, erikoissairaanhoitoon ja sosiaalipalveluihin. Toimimme asiakasrajapinnassa ilman erillisiä asiakas-tai potilastietojärjestelmäintegraatioita. Järjestelmämme on kuitenkin tarvittaessa integroitavissa myös tilaajan järjestelmiin. Varmistamme palveluiden kustannustehokkuuden ja korkean asiakastyytyväisyyden.

Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen palvelut
Olemme kehittäneet ainutlaatuisen toimintatavan, jolla tuotamme hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen palveluita etänä. Olemme kehittäneet laskentamallin, joka näyttää tarkasti, kuinka paljon hyvinvointialue voi hyötyä ja kasvattaa rahoitustaan hyte-palveluiden kuten työttömien terveystarkastusten, alkoholinkäytön mini-intervention ja tyypin 2 diabeteksen torjunnan toimenpiteistä.
Palvelumme mukautetaan tilaaja-asiakkaan tarpeisiin, mutta esimerkiksi työttömien terveystarkastuksissa voimme huolehtia sekä teknisestä että sisällöllisestä toteuttamisesta, asiakasohjauksesta, koordinoinnista ja vaikuttavuuden arvioinnista.
Kuinka voimme auttaa?
Haluatko kuulla lisää terveyspalveluistamme ja siitä, miten voimme auttaa juuri teidän hyvinvointialuettanne tai yritystänne? Ota yhteyttä myynti- ja kehitystiimiimme – etsitään yhdessä teille sopivat ratkaisut.