Sinun Luona -palvelu

Meidän luona ollaan sinua varten, kun terveys huolestuttaa. 

Lyhyesti

Sinun Luona -palvelu on yksityisasiakkaiden palvelukanava. 

Hoitajan Luona -palvelussa kokeneet sairaanhoitajat vastaavat terveyteen ja hyvinvointiin liittyvissä kysymyksissä. Sairaanhoitajan tavoittaa aina puhelimitse ja chatin kautta vaivattomasti ja nopeasti 24/7.

Tavoitat hoitajan joko puhelimitse numerosta 0600 800 505 tai chatin kautta.
Palvelu on avoinna 24/7.
Palvelun hinta on 15 euroa/yhteydenotto.

Ketä palvelemme

Sinun Luona -palvelu palvelee kaikkia Suomessa asuvia henkilöitä. Asiakkaan henkilöllisyys varmistetaan puhelimitse. Chatiin kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen ja suomalainen pankkitunnus tai mobiilivarmenne on edellytys palvelun käytölle. Myös asioiminen toisen henkilön puolesta onnistuu, mikäli Suomi.fi-valtuutus on kunnossa. 

Palvelumme

Hoitajan Luona -palvelun kautta saa nopeasti yhteyden sairaanhoitajaan puhelimitse tai chatin kautta. Palvelussa saa ohjausta ja neuvontaa moninaisissa terveysasioissa etänä. Palvelussa voidaan hoitaa esimerkiksi vatsavaivoihin-, allergia tai iho oireisiin liittyviä asioita. Kokeneet sairaanhoitajat antavat luotettavia kotihoito-ohjeita tai ohjauksen oikeaan terveydenhuollon palveluun. Hoitajan Luona-palvelussa annetaan myös esimerkiksi rokotusneuvontaa ja neuvontaa terveyspalveluista.

Sinun Luona -palvelu on tietoturvallinen ja on avoinna vuoden jokaisena päivänä 24/7. Tavoitat kokeneet sairaanhoitajat todella nopeasti joko puhelimitse tai chatissa.

Ota yhteyttä

Puhelimitse numerosta 0600 800 505

Kirjaudu chattiin sivun oikeassa alareunassa olevan chat-kuvakkeen avulla.

Palvelut liiketoiminnoittain:

Kuka voi käyttää palvelua?

Hoitajan Luona -palvelu on kaikille Suomessa asuville asiakkaille. Chat vaatii vahvan tunnistautumisen, jota varten sinulla tulee olla käytössä suomalaiset pankkitunnukset tai mobiilivarmenne. Voit asioida myös toisen puolesta, mikäli sinulla on siihen Suomi.fi-valtuutus henkilöltä, jonka asiaa hoidat.

Puhelimessa hoitaja varmistaa asiakkaan henkilöllisyyden.

Mitä asioita palvelussa voi hoitaa?

Palvelussa sairaanhoitajamme antavat sekä yleistä ohjausta ja neuvontaa terveysasioissa että henkilökohtaista hoidon tarpeen arviointia ja kotihoito-ohjeita. Voit asioida kanssamme akuuteissa sairausasioissa, rokotuksiin liittyvissä kysymyksissä tai jos haluat kysyä jotain terveyteen liittyen. Hoidamme myös lapsipotilaita.

Kirjaamme kontaktit, joissa joissa annamme henkilökohtaista terveysneuvontaa potilasrekisteriin ja ne ovat nähtävissäsi myös OmaKannassa. Myös muut terveydenhuollon palvelutuottajat pääsevät katsomaan Kannasta hoitajamme kirjauksen.

Mikäli vaivasi on henkeä uhkaavaa, ole aina yhteydessä 112.

Milloin palvelu on saatavilla?

Hoitajan Luona -palvelu palvelee joka päivä 24/7.

 

Kuinka Hoitajan Luona -palvelua käytetään?

Chat: Hyväksy palvelun käyttöehdot ja tunnistaudu palveluun pankki- tai mobiilivarmenteen avulla.

Puhelu: Soita numeroon 0600 800 505.

Chat: Valitse asiointiroolisi. Asioitko oman vai toisen puolesta.

Puhelu: Mikäli palvelussa on ruuhkaa, voit halutessasi jättää soittopyynnön. Hoitaja soittaa sinulle nopeasti takaisin.

Chat: Täytä pyydetyt tiedot ja maksa palvelu verkkopankissasi.

Puhelu: Puhelu veloitetaan, kun puheluun vastataan tai jätät takaisinsoittopyynnön. Maksu veloitetaan vain kerran, vaikka hoitaja vastaisi soittopyyntöön. Jos puhelu katkeaa, hoitaja soittaa takaisin

Chat: Täytä esitietokysely ja pääset chat-keskusteluun sairaanhoitajamme kanssa.

Usein kysytyt kysymykset

Voinko varata ajan hoitajalle?

Valitettavasti tällä hetkellä aikaa ei voi varata, mutta saat nopeasti yhteyden hoitajaan ilman ajanvarausta 24/7. Voit asioida joko puhelimitse tai chatin kautta.

Voinko uusia reseptin Hoitajan Luona -palvelussa?
Tällä hetkellä reseptin uusiminen ei ole mahdollista.

Voinko saada yhteyden lääkäriin?
Hoitajan Luona -palvelussa tavoittaa tällä hetkellä vain sairaanhoitajan. Hoitajamme voivat ohjata sinut eteenpäin, mikäli lääkärin vastaanotto on tarpeen.

Mitä teen, jos en pääse kirjautumaan?
Mikäli kirjautuminen ei onnistu, ota yhteyttä sinunluona@luona.fi-sähköpostiin. Viesteihin vastataan arkisin klo 9–16.

Kysyttävää Sinun Luona -palvelusta? – Autamme mielellämme!

Tavoitat meidät osoitteesta sinunluona@luona.fi. Voit kysyä palvelusta tai antaa palautetta oheisen sähköpostin kautta.