Teetämme asiakastyytyväisyyskyselyn vastaanottokeskusten asiakkaille

Kiitämme palautteista, joita saimme vastaanottokeskusten toimintaan liittyen. Tahdomme, että meillä viihdytään ja panostammekin jatkossa entistä enemmän asiakaskokemukseen ja asiakastyytyväisyyteen. Teetämme asiakastyytyväisyyskyselyn Luonan vastaanottopalveluiden piirissä oleville asiakkaille joulukuussa 2022.

Ruoanlaittoon ja -laatuun liittyvät asiat nousivat keväällä, kun Espoon kaupungin poliitikot esittivät valtuustokysymyksen turvapaikanhakijoiden sekä tilapäisen suojelua hakevien ja saavien oloista, ja hieman myöhemmin myös vastaanottokeskusten asiakkaat allekirjoittivat vetoomuksen ruokalistan parantamiseksi. Olemme työskennelleet keväästä saakka Espoon valtuustokyselyssä nousseiden asioiden kanssa ja päivitimme mm. ruokalistojamme syyskuussa asiakkaidemme toiveiden pohjalta.

Tahdomme kuulla asiakkaitamme ja jotta voimme saada yksityiskohtaista palautetta, päätimme teettää asiakastyytyväisyyskyselyn kaikille vastaanottokeskusten- ja yksityismajoituspisteiden asiakkaillemme. Kysely tehdään joulukuun aikana. Teemme parhaamme, jotta voimme parantaa asiakaskokemusta vastaanottokeskuksissamme.

Lisätiedot:

Tilaa uutiskirje

Luitko jo nämä?