”Perusterveydenhuollon ongelmien ratkaisu ei piile henkilöstömitoituksissa”

Tampereen Kotitori täyttää 10 vuotta: edelläkävijänä luomassa laatua ja vaikuttavuutta ikäihmisten palveluihin

Vastuullisuus ei synny tempauksilla vaan todellisella työllä

Luonan kysely: Sote-alalla kaivataan yhteisiä määritelmiä ja mittareita vastuullisuudelle

Työssäkäynti parantaa turvapaikanhakijoiden elämänlaatua vastaanottokeskuksissa

Webinaari: Kotihoidon kiire ja kustannukset kuriin

Vastuullisuus ja laatu sote-työn ytimeen

Puhelumäärät nousevat, laatu pysyy korkeana: Luona tuottaa Päivystysapu 116117 -palvelua Pohjois-Savossa

Selvitys: Saako ikäihminen tarvitsemaansa apua puhelimitse tapahtuvassa hoidon tarpeen arvioinnissa?

Webinaari: Tehokkuutta ja laatua päivystystoiminnan palveluihin

Sote-alan digitalisaatio mahdollistaa monikanavaisen avun: Oulussa testattiin terveysneuvonnan chat-palvelua

Luona tukemaan espoolaisia lapsiperheitä asumisen haasteissa

Taina Kolehmainen Luonan seniorikonsultiksi

Verkkolaskuoperaattorimme vaihtuu 1.5.2019.

Luonan vastuullisuuskatsaus 2018: laatu ja eettisyys nousivat sote-alan keskusteluun

Olisiko aika arvioida hoidon tarpeen arviointi –palvelun tehokkuus?

”Sosiaalihuolto ja terveydenhuolto – toimimaton pakkoavioliitto vai sittenkin aitoa rakkautta?”

Luona selvitti: Ikääntyneet eivät soita hätänumeroon, vaikka sydänoireet olisivat vakavia

Uusi asiakastyön ammattilainen Luonaan!

Johtajuus vaatii oman johtamisfilosofian tuntemisen

Luona aloittaa Päivystysapu 116117 -palvelun tuotannon Keski-Suomessa

Vastuulliset hankinnat perustuvat kumppanuuden rakentamiseen

Ensimmäinen Luona Afterwork -tapahtuma kokosi sote-alan osaajia: omaan työhön halutaan vaikuttaa

Yrityskulttuurin kehittäminen vaatii oppimista ja oivalluksia

Vaikuttamismahdollisuudet ja osallistava johtaminen nostavat työtyytyväisyyttä sote-alalla