Tavoitteenamme on hoitaa asiakas kerralla etänä valmiiksi, mikä vähentää merkittävästi hoidon kustannuksia. Varmistetaan yhdessä, että asiakas saa juuri sen avun, jota tarvitsee.

Nopea yhteys
Vastaamme nopeasti asiakkaiden yhteydenottoihin.

Asiantunteva arvio
Kokeneet ammattilaisemme arvioivat asiakkaan hoidon tarpeen puhelimitse tai digikanavissa.

Selkeä ohjaus
Asiakas saa ohjeet jatkohoidosta tai ajanvarauksesta nopeasti.

Vähemmän ruuhkaa
Ensiarvio vähentää turhia käyntejä julkiseen terveydenhuoltoon ja jo ruuhkautuneeseen päivystykseen.

Joustava palvelu
Voit valita palvelun laajuuden ja toimintamallin tarpeidesi mukaan. Kirjaamme tiedot reaaliajassa potilastietojärjestelmäänne.

Palvelu on vaikuttavaa
Palvelu tehostaa toimintaa ja vähentää kustannuksia merkittävästi, ja asiakas saa sujuvasti tarvitsevansa avun.

Hyvinvointialueille
Hoidon tarpeen arviointi auttaa tehostamaan terveydenhuollon toimintaa ja vähentämään kustannuksianne. Älykäs raportointi tukee tiedolla johtamista ja auttaa tekemään perusteltuja päätöksiä. Tutkitusti kustannustehokas ratkaisu vähentää turhia käyntejä ja parantaa hoidon saatavuutta, mikä näkyy parempana palveluna alueenne asukkaille.

Yrityksille
Hoidon tarpeen arviointi auttaa tehostamaan työterveyshuoltoa ja vähentämään sairauspoissaoloja. Tavoitteenamme on hoitaa asiakas kerralla etänä valmiiksi, jotta yllättäviä kustannuksia ei tulisi. Älykäs raportointi tukee henkilöstönne hyvinvoinnin seurantaa ja auttaa tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.
Luonan 116117 Päivystysapupalvelu on ollut jo vuosia keskeinen tuki kiireellisen avun tarpeessa oleville asiakkaille. Palvelussa kokenut moniammatillinen tiimi – sairaanhoitajat ja etälääkärit – tarjoaa nopeaa, asiantuntevaa ja välittävää apua.
Vuoden 2025 ensimmäisellä neljänneksellä Luona käsitteli noin 13 000 kiireellistä asiakastilannetta. Näistä 76 % ratkaistiin antamalla kotihoito-ohjeet tai ohjaamalla asiakas tarkoituksenmukaiseen jatkohoitoon ilman päivystyskäyntiä. Asiakkaat ovat kokeneet palvelun luotettavaksi ja helposti saavutettavaksi.
Tyytyväisyys ammattilaisten palveluun (CSAT) oli korkealla tasolla, 86.
Christian Palmberg
toimialajohtaja, Pohjanmaan hyvinvointialue
Kuinka voimme auttaa?
Haluatko kuulla lisää hoidon tarpeen arvioinnista ja siitä, miten voimme auttaa juuri teitä? Ota yhteyttä myynti- ja kehitystiimiimme – etsitään yhdessä juuri teille sopivat ratkaisut.