Turvapaikanhakijoiden sairaanhoitaja: ”Hoidon lisäksi ihmisen pitää tulla nähdyksi ja kuulluksi”

Luona mukana TERVE-SOS 2018 -tapahtumassa

Opit yrityksen ensimmäisen vastuullisuuskatsauksen tekijöille

Hoidon tarpeen arvioinnin ulkoistaminen helpottaa päivystystyön sujuvuutta — korkealaatuista hoitoa kiireettömästi

Osaavalla hoidon tarpeen arvioinnilla saadaan vaikuttavuutta työterveyshuollon palveluihin

Hoidon tarpeen arviointi puhelimessa: ihminen kohtaa ihmisen

Tervetuloa Luona-webinaariin: Päivystyksen kiire ja kustannukset kuriin

Työnhakuneuvonta auttaa kielitaitoisia turvapaikanhakijoita

Päivystysapu – hoidon tarpeen arvioinnilla vaikuttavuutta päivystykseen

Kalasteluviestejä lähetetty Luonan nimissä

Vastuullisuus on tehtävä näkyväksi sosiaali- ja terveysalalla

Lisbeth Forsman-Grönholm johtajaksi Luonaan kehittämään hoidon tarpeen arviointia ja ohjausta

Sosiaaliohjaajana vastaanottokeskuksessa: arjen pyörittämistä ja ihmisten tukemista

Vähemmän ruuhkaa ja työrauha päivystyksessä – silti Keski-Suomen sairaanhoitopiiri säästi selvää rahaa

NHG: Päivystysarvioinnin ulkoistus toi säästöjä laatua heikentämättä

Yritysvastuu yhteisenä teemana: ”Pelkäsin, ettei porukka ymmärrä”

Maahanmuuttovirasto sulkee Siikajärven vastaanottokeskuksen

Suomen kieltä vastaanottokeskuksessa monimuotoisesti ja oppijan oman tason mukaan

Luonan Vastuullisuuskatsaus 2017

Turvateknologia auttaa – ja pelottaa

Fuengirola – here we come!

Vähemmän kalliita päivystyskäyntejä ja nopeammin apua – Päivystysapu 116 117 -numerosta terveysneuvontaa pohjoissavolaisille 4.12. alkaen

Videopuhelut testissä: digitalisaatio on turhaa, jos asiakas ei hyödy

Tampereen Kotitorille jälleen huippuarvosanat asiakkailta

Väärää tietä vastuullisuuden raportointiin